Created by 6q

...

...
...

Entradas del blog


domingo, 6 de marzo de 2011

EL RENACER DE UN ARTISTA.

Dicen que el ser humano es la máquina mas perfecta que existe.

Considero que por mucha tecnología que exista en la actualidad, nada es comparable con la perfección del ser humano.

A veces las personas pasamos muchos años haciendo lo mismo, pensando lo mismo, sintiendo lo mismo. Entramos en una rutina de la cual no nos apetece salir. Nos encontramos cómodos con lo que hacemos. Nos sentimos seguros con nuestro entorno. Nos gusta lo que nos ofrecen las personas que nos rodean.
Entonces, ¿que es lo que provoca que en un momento dado cambiemos toda esa rutina? ¿Por que de repente salen a flote facultades que creíamos que no existían?

¿Quien nos despierta esas dotes artísticas que permanecían dormidas?


Eso precisamente es lo que le ha pasado a un buen amigo mío.
Hace muchos años que lo conozco y es ahora cuando está sacando al exterior muchas cosas. A mi me tiene sorprendida con tanta creatividad. Completamente subyugada.

Desde aquí que sepa que soy su fan nº 1. Ese puesto no me lo quita nadie, ja,ja,ja.

Mirar que preciosidad de cuadro ha hecho.
Ha utilizado óleos sobre una base de lienzo.


¿Que os parece?

¿Y si os dijera que es el primer cuadro que pinta? ¿Sorprendente verdad?

Me gustaría saber vuestra opinión, ¿que os transmite este cuadro?

A mi me tiene completamente sorprendida. Yo que lo conozco, se que todavía nos tiene que sorprender con cosas inimaginables. ¡¡¡¡Le reto a ello!!!

A veces sin darnos cuenta, y quien menos te imaginas, nos ayudan a despertar ese artista que llevamos dentro. Nos impulsan a sacar todo lo que permanece dormido.
Quizás porque creen en nosotros. Quizás porqué ven algo en nosotros que los demás no pueden ver. Tal vez porqué nos miran con otros ojos.

¡¡FELICITATS ARTISTA!!!

Espero que disfrutéis de este cuadro tanto como yo.

LA VIDA ES COMO UN LIENZO EN BLANCO. LO QUE HAGAMOS CON EL, Y LOS COLORES QUE UTILICEMOS DEPENDERÁ UNICAMENTE DE NOSOTROS.

Besos y abrazos. Hasta pronto.







5 comentarios:

Mercè dijo...

Un cuadre molt expressiu, i més si es el primer. Jo el que veig es la porta nova a un mont molt fosc. Unes ànimes perseguint peo que no s'atraveixen a creuar aquesta llum i dos ulls observant el que fa aquest personatge. El fet d'haber-ho possat el llum en el centre, vol dir (segons la meva visió) és que una mica vol fugir del centre d'atenció i vol marxar a un altre lloc, peró la mirada i les ànimes el persegueixen per alguna raó. No se'l veu creuar, i esta una mica llun de la sortida, per tant potser, el fet d'estar a punt de sortir, vol dir que li fa una mica de por anar a un lloc desconegut i amb la incertesa que aixó li provoca.!! em diu moltes mes coses, però es la meva visió i no hi ha prou espai per explicar-ho. No entro en matitzos de el traçat del pincell, ni amb la llum ni amb el color!!

Leti dijo...

Está muy bien. yo creo que para este tipo de cosas no hay edad, y muchas veces también me he planteado comprarme unas acuarelas o algo así. me alegra que aunque un poco tarde, tu amigo le coja el gustillo por los óleos. por cierto, sí que se le da bien !
saludos !

Taller de Soco dijo...

A mí me recuerda al laberinto del fauno jeje. Felicidades al artista y a seguir dando rienda suelta a la imaginación! Un besito, Dolors!

Yoliuchi dijo...

A mí me transmite libertad. Los colores me gustan mucho. Felicitattttsssssssssssssss. Besitosssssssssssssssss

SCOT dijo...

Hola !
Vaig sentir parlar d´aquest blog, i tenía curiositat. Ja que és parla de diferents temes, viatges, gastrónomia, pintura, etc.
I fent un cop d´ull, vaig veure aquesta pintura. I la veritat, és que per ser el primer oleo, està molt bé. Crec que és un cuadre molt interessant, i bé espero que aquest pintor ens monstri, més coses, així tan interessants a partir d´ara.
Jo no sóc un expert en art, però veig, que utilitza colors freds, i colors més vius, per donar contrast, com a part de la seva interpretació del cuadre, i del que vol dir. A més a més, també trobo un seguit de detalls, que deuen tenir el seu simbolisme.
Jo intepreto el cuadre, de la següent manera.
Tenim una cova, com a llòc, i aquesta cova, per supossat té unes entrades o sortides, en el meu cas, intepreto com una entrada i una sortida. El sostre, les parets, i la part de baix, que per mi és aigua.
Dintre d´aquest simbolisme,que jo esmentava, hi ha uns furats al sotre, i uns furats abaix, a l´aigua. I un ninot, com a protagonista principal.
la história, sería aquesta, segóns la meva interpretació. Es tracta de un noi, que s´ha perdut i entra en aquesta cova, per protegir-se suposso. Un cop a dins, s´estableix una conversa, entre dues persones, un home i una dona, que han de decidir el futur d´aquest noi.
L´home sería el sostre, i la dona l´aigua. Però, la cosa esta en stand-by, ja que no n´estan pas d´accord. Com és veu a l´home li surt fog, pels ulls podríem dir.
En canvi la dona, amb aquests ulls blaus, transmet més serenitat, i a més a més que vol acollir al nen.
A la dreta veíem aquest color blanc,que indica la sortida.
Segons la meva interpretació, aixó s´hauría de resoldre, amb un altre cuadre.
Es clar, ja m´agradaría saber la interpretació, que ha donat l´autor, per bé, aixó només ho sap
el pintor. I a vegades, la seva interpretació potser super diferent, i fins i tot quedar-nos al.lucinats.

LLUÍS